Çok basit bir işlem . Ben içeride hiçbir hamle yapmadan parketmiştim. Aslında bu soruyu bize sorman yanlış çünkü bunu direksiyon hocan göstermeliydi.
Ama şöyle anlatayım ; arabanın arka kelebek camı ön duba hizasına geldiğinde tam sağa kırıyorsun direksiyonu , sol aynadan sağ arka dubayı görene kadar gidiyorsun , sonra direksiyonu 1,5 tur sol yapıp tekeri dümdüz yapıyorsun.
Dümdüz geliyorsun geri geri ön sağ kelebek camından sol ön dubayı gördüğünde ise direksiyonu tam sola kırıp geliyorsun ve tam oturuyor. Hiçbir hamle yapmana gerek yok.
Aşağıya da anlatmış olduğum taktiğin video hali. Özellikle kelebek camına vs dikkat et
https://www.youtube.com/watch?v=woiaoQRhUmA