aselsan da birşeyler var tahminlerime göre bir anda 40 üstü olmasında tuzak oluşturdular ayı mıdır artık nedir Bu hissede küçük yatırımcı çok ama çok fazla var biz buna ele verme de diyoruz. Ne zaman ki küçük yatırımcılar ellerinden bak çıkmadı meret en iyisi satayım derse yeniden yükselişe geçer. Şirket milyar TL ihale alıyor fırlamıyor nedeni de bezdirici politika yapmaları.Şuanda aselsan bana göre ucuz tam istenilen seviyelerde orta ve uzun vade düşünenler değerlendirebilir. Ama kısa vadede hemen çıksın diyenler girmesin. Türkiyede seçim arifesi var bu netleşince çoğu hisseler yükselişe geçecektir tahminlerimiz var YTD.