bana öğrettikleri yöntemi söylim ki hep işe de yarar. yan park ederken arkası boş olan arabanın yanına geliyorsun (sen dubanın yanına geleceksin), sonra yavaş yavaş geri geliyorsun, ne zaman ki arabanın arkası (duba olacak yani) senin arka camının yarısına geldi o zaman 45 derece yapıp geriye doğru geliyorsun sonra kaldırıma yaklaşırken direksiyonu terse büküp park ediyorsun.
videosunu da buldum
https://www.youtube.com/watch?v=VDIVOG2AIW4
başarılar