Asgardia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yine sizinki bezelyeymiş iyi en azından organik. Bizim buradaki renkli toz şeker atıyor. Babam geçen almış abi yiyorum tat yok bir parça elime aldım ovaladım elim rengarenk oldu
Boyle durumlarda ALO GIDA 174 u arayin ve ihbarda bulunun. Aldiginiz baklavayi da gosterin. Gider kontrol ederler aldiginiz isletmeyi ve dediginiz sey gibi cikarsa ve bu isletmenin gerekti yerlerde adamlari yoksa (bo onemli malesef) fena bir ceza yerler.