Almayın kardeşim sizde almayın TÜKETMEYİN bakın nasıl seve seve düşürecekler fiyatları, zaten insana hiçbir faydası yok, hiçbir gerekliliği yok, tamamen zarar, kötü biri bağımlılık, sayısız hastalığın baş nedeni şeker.