Durum nedir arkadaslar ?
Nasıl gidiyor, dönüşüm - tbm maliyetleriniz ne durumda ?

Bugun maliyetler epey yüksekti, hesaplar cok cabuk ihlal nedeniyle işaretleniyordu.
Sizde durumlar nasıl ?