Kıyas komik. Gelsin yabancı sermaye burada uçak, araba vs. fabrikası kursun. Sonuna kadar desteklerim. Ama yabancı sermaye türkiye'de maden çıkarmaya geliyor. Büyük sanayi tesisleri kurup işsizliğin azalmasına katkıda bulunmuyor. Ya da mevcut sanayi tesisleri satın alıyor. Bana sıfırdan yabancılar tarafundan kurulan 1-2 tane büyük sanayi tesisi söyleyebilir misin?
Hocam sen yabancı sermayeye karşı değilsin. Sen hükümetin ülkenin zenginliklerini cari açığı kapatabilmek adına yabancılara satmasına karşısın. Bu konuda seninle hem fikiriz. Senin ülkenin politikacıları güven vermediği için, senin ülkenin sistemi riskli bulunduğu için yabancı sermayeyi ya yüksek faizle, ya da yüksek kar vaadi ile çekebiliyorsun. Bu nedenle gelip fabrika kurup, uzun vadede kara dönecek yapılar kurmak yerine, yüksek kar garantisi olan hazır yapıların peşindeler. Ve maalesef bu çekilen yabancı sermaye bizim güçlenmemize zenginleşmemize değil, cari açığımızı kapatmaya harcandığı için sadece günü kurtarmaya yarıyor. Bir gün satılacak bir fabrika, veya maden kalmayacak... O zamana kadar DURMAK YOK, YOLA DEVAM...