Flexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aracılar, haller hep bitirdi. Meyve-sebzede de bu durum var. Devlet yıllardır bunlara el atmıyor
Bilerek el atılmıyor bu konulara. Ne kadar çok el değiştirirse fiyatı ne kadar artarsa o kadar vergi alınır. Bu yüzden televizyona çıkıp ahkam keserler ama gereğini yapmazlar.