Akhisarspor taraftarı ve gönülden bir Galatasaraylı olarak şunu söyleyebilirim. Eğer biz kupayı almamış olsaydık, Fenerbahçe'nin şansı devam ederdi. Göztepe'nin herhangi bir hedefi kalmadı. %99 GALATASARAY ŞAMPİYON!