uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yetiyor mu yetmiyor mu haftaya tekrar konuşuruz
Konuyu tam okumadan yorum yapmak kolay oluyor mu? O arkadaşın verdiği tabloya göre konuştum ben.