Olayın mantığında kaloriyi hesaplamak gerekir biraz.
Yani aldığınız kalori harcadığınız kaloriden fazla ise kilo almaya veya yağ arttırmaya devam edersiniz.
Bildiğim kadarıyla beyaz ekmek ile kepek ekmeklerinin dilimlerinde çok büyük kalori farkı yok. Yani her öğün 2 dilim kepek ekmeği yerine seviyorsanız beyaz ekmek yiyebilirsiniz.
Kola gibi şeker oranı çok yüksek şeylerden uzak durmak lazım. İçilecek şeylere de şeker atmamak kaloriyi düşürüyor. Ben sadece filtre kahve içiyorum diyebilirim. Onun kalorisi de 2 civarında bişey olmalı.
Çikolata, cips abur cubur zaten söylemeye gerek yok.
Yapılabilirse günde en az 1 saat yürümek gerekir. Bu 1 saatlik yürüyüşü 2-3 periyoda bölseniz bile biraz tempolu yürürseniz çok faydasını görürsünüz.
Aslında bunlar kilo vermenin yanında sağlıklı yaşam için de şart diye düşünüyorum.
Saygılar, iyi çalışmalar herkese.