Merhabalar
Yaklasik 10 yildir r10 da bulunmaktayim bir cok işlemi burda oğrendim bir cok konuyu burda çozdum .
Ama iflas ettim tum her seyim elimden gitti buna ailemde dahil olmak uzere cok yardima ihtiyacim var . Bana yardim edebilecek olanra sonsuz tesekkir ederim .
Bildiginiz gibi ramazan ayinda muhtac olanlara fitre ve zekat verilir
Benimde durumun cok kötu eger yakinimizda durumu olmayan var ise bana verebilirmisiniz .
Yanlis anlasilmasin dilencilik yaomak gibi bir huyum asla yok senelerdirde olmadi .
Siz zekat verilme şartlarını taşıyormusunuz? Birde hadi zekat şartını taşıyorsunuz. Zekat bir kerelik size öbür ay yine para lazım olacak. 10 Yıldır web dünyasında bir şey öğrenmedinizmi ? Bir yeteneğiniz varsa makale yazmak gibi bir sürü iş ilanı var. Hem düzenli bir işiniz olur. Her ay sıkıntı çekmek zorunda kalmazsınız.