Kimse iş sonu ücreti almaz hocam. Önden %30-40lık bir meblağ ödenip öyle başlanır yada aylık ödeme yapılır. Sözleşmeler noter onaylı değilse müşterinizden ödemeye alamayabilirsiniz. Sonra yazılımcıda mağdur konuma düşmesin.
anlaşılma bu şekilde yapıldı. Herhangi bir sözleşme yok. Yapacak arkadaşlar dönüş yapabilir.