Konu yanlış yerlere gidiyor, keşke en başından bana özel mesaj atsaydınız ben sizinle bu konuları sabaha kadar, ki zaten sabah olmuş o zaman öğleye kadar konuşurdum büyük bir zevkle, çünkü muhtemelen gülüyor olacağım. Son diyeceğim de şudur; zaten wordpress ne ki... Size 500 liralık işlerinizde kolaylıklar dilerim.
Teşekkür ederim. Size de iyi gülmeler dilerim wordpress ten özel yazılıma ileri düzey de geçişinizde bende gülmelerdeyim baya yol kateşmişsiniz hazır varez sistemden size özel sistemlere geçerek tebrik ederim devamınızı dilerim. Hiç bir hizmetimiz 500tl asla değildir bunuda belirtmek isterim. 500tl ye bilgisayar bile açmamaktayız.
Hayırlı çalışmalar dileriz.