Automatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amaç site kurup para kazanmak değil saçmalamayın lütfen amacın ne olduğunu bilip bilmeden gece gece laf dalaşına girmeyelim.
Merhabalar

Mesajımızı iyi anlayamamışsınız amacımız asla laf dalaşı değildir ki atarlanmanıza veya tepki göstermenize gerek yok.


sonuçta herkes para için yaşıyor yatını sürdürmek için bizde bu amaçlı yaprığınızj veya yapacağınızı düşünerek affınıza sıgınarak düşüncemizi usluplu gzl bir dille yansıttık.


eğer elinizde zaten var ise ve zaten para amaçlı değilse (bu site büyüyüp kullanıcı coğaldığında dahil reklamdan ondan bundan hiç bir şeyde para almıyacağınızı anlamakta bir nevi hayır amaölı yapıldığını düşünmekteyiz ozaman) peki elinizde ücretli aldığınız sistemin ücretsizi varmı yokmu diye bi arayış içinde olmanızın nedenini izninizle öğrenebilirmiyiz!

Ki gene yanlış anlaşılmasın lütfen site yapıp satmak veya site geliştirip üye toplayıp büyütüp satmak veya üye toplayıp site bi yere gelince aylık reklamlar sunmak gibi her işlem para kazanma kapısına çıkar lütfen yanlış anlaşılmasın başka birinden bir amaç uğruna para almak o işten para kazanmaktır.

Elinizde ücretli sistem olması ve bu sistemin ücretsizini aramak çok farklı bir durum tabıkıde bunun nedenide sadece sizde saklıdır.

Saygılarımızla
Yerel Teknoloji