Doogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elbette kalkınabilir. Bununda tek yolu üretim, üretim, üretim.
Birşeyler üretip yurtdışına satmadan bu ülke kalkınamaz.
Evet ama maalesef bize yıllarca yabancı sermayenin faziletlerinden bahsettiler.