Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden yatırımcı çekmek zorundayız? yabancı sermaye olmadan kalkınamaz mı bir ülke?
Elbette kalkınabilir. Bununda tek yolu üretim, üretim, üretim.
Birşeyler üretip yurtdışına satmadan bu ülke kalkınamaz.