Madebodom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski site TIB'li olduğu için giremiyoruz haliyle, bunu yeni sitede yapmamız doğru olacak mıdır ?


Gayet rahat dolaşılıyor (:
Eski sitede yapmanız gerekiyor. Eski siteye proxy ile bağlanamıyor musunuz?