Konu
Nasıl 301 Çekerim ?
11-05-2018, 19:53:05
#12
Helix
Botman, Codemaster
Madebodom adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eski site TIB'li olduğu için giremiyoruz haliyle, bunu yeni sitede yapmamız doğru olacak mıdır ?
Gayet rahat dolaşılıyor (:
Eski sitede yapmanız gerekiyor. Eski siteye proxy ile bağlanamıyor musunuz?