Konu
reCAPTCHA v3 (Beta) Kullanıma Açıldı
11-05-2018, 16:01:28
#2
Aypi
Şahsen çok saçma buluyorum. Bazen netim kötü olunca sitelere girmekten sıkılıyorum halbuki basit bir güvenlik önlemi alsalar sıkıntı yok.