medyahakimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lütfen yanlış anlamayın, sizde de bir müşterim için Reseller'ım var. Ip vs ihtiyacım olduğunda telefonla uzun uzun konuşmuştuk. Ortak arkadaşlarımızı Netdirekt Kerem'i vs yad etmiştik. Ancak geçen 'Radore yine patladı' konusunu 'Selçuk Saraç gelip bu konu altında açıklama yapacak' diye kitlediniz (ki) siz genelde prensip olarak bunlara karışmaz, konu kitlemezsiniz? Yanılıyorsam düzeltin lütfen. Ancak onlarca değil; yüzlerce mağduriyetlere rağmen, R10 gibi güçlü bir webmaster forumundaki sağlam kaynak, doğru hedef kitle ve yaşanan olayların büyüklüğüne göre biz o konu altında bahsettiğiniz gibi Selçuk Saraç'tan bir açıklama görmedik, okumadık. Açıkçası üstüne hala daha olayların dinmemesi kafaları karıştırıyor. Kişisel olarak Radore ve R10 arasında ticari bir bağın olup olmadığını bilemem ama bildiğim bir şey var Radore'nin kurumsal büyük müşterileri haricinde R10'da çok fazla potansiyeli ve bu potansiyelin belki de Radore'nin %50'sinden fazlasını oluşturduğunu düşünüyorum. Özetle o konunun kitlenmesi, R10 footerında 'powered by Radore' yazması belki de arkadaşların kafasını karıştırdı.

Arkadaşlar R10, Radore’den para almaz buna ihtiyacıda yok zaten önce buna açıklık getirelim.

R10 yıllar evvel Radore ile başladı ve onunla devam ediyor elbet katkıları oldu bizimde onlara katkılarımız oldu fakat bu sponsorluk mağduriyetleri desteklediğimiz, herşeyi göz ardı edeceğimiz anlamına gelemez. Konuyu açılır açılmaz kilitlemedik yada silmedik! Dikkat ettiyseniz herkes uzunca yazdı sorunlar bitti tartışmalar başladı sonra o başlık için geçici nokta koyduk. Selçuk Saraç açıklama yapacak açıklama yapmasının ardından konuyu tekrar aktif duruma getiricez. Konu silme, müdahale etme durumu yok. Olsa konu açılır açılmaz işlemi yapardık sayfalarca yazıya, yoruma izin verdik bunları görmezden gelmek mantıklı değil.