Bu konuda bi araştırma yapmıştım. Yanlış hatırlamıyorsam 2001 krizine kadar sabit kur varmış. Kemal Derviş ekonominin başına geçirilince, dalgalı kura geçilmiş. Birçok değişiklikte yapılarak, krizden kurtulmuş ülkemiz. Hükümet, yıllardır Kemal Dervişin politikalarını yerine eksiksiz getirmiş. Ama şuan o politikada işe yaramıyor gibi. Sabit kur gelmesi pekte iyi olmaz gibi