Webmail üzerinden mail alırken sunucu ile alakalı sebepten ötürü bazen mail gelmeyebiliyor üyeliğimde yaşadım. Dnsler domaine oturmamıştı bu sebeple domain adresimdeki mail kısmına mail gelmiyordu bu sorunun olup olmadığını öğrenmek için gmailden r10 kayıt olduğunuz maile bir mail gönderin gelirse bu problem yok demektir.