Amerikadan doları TL'yle 4.35 den alırım gelir burada 4 TL ile 1 dolar alırım. 1 dolardan 35 kuruş kazanırım. o yüzden saçma .

Nasıl Türkiye'den frank yada ukrayna parası alabiliyorsan , yurtdışındanda Türk Parası alabiliyorsun.

bu yüzden aşırı saçma bi olay. Ha dersen ki , 4 lirayada 1 dolar alalım. O zaman yabancı ülkelerden 1 kişi bile ülkeye gelip yatırım yapmaz. Türk parasının şu anki düşüşünün asıl sebebi yabancı yatırımcı kalmamış olması ülkede.