Sabit kura geçilirse bir çuval TL ile bir litre süt almaya başlarız. İşte öyle bir enflasyon gelir kapımıza. Venezuela gibi bir durum söz konusu olur. Ülkede dolarizasyon başlar. Kısacası intihar olur.