Meftun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faturalı hat kullanıyorsa otomatik ödeme talimatına bağlı, faturalı değilsen faturalı hatta geçmeye çalış ve miktar fark etmeden vadeliye para koyabiliyorsan koy. Ben öyle yaptım zamanla yükseldi kredi notum. 2 bankadan 3 kere takibe alınmıştım kredi kartları yüzünden. İş Bankası hala vermiyor bir kere çizdi Garanti'de de uzun süre para tuttum, maaş hesabım da oradaydı ama orası da vermiyordu . Tabi bu arada kredi notum yükselmişti. Baktım enpara hem kredi veriyor hem kredi kartı birikimimin bir kısmını oraya taşıdım
Hocam faturalı hat kullanıyorum, kendi üzerime elektrik faturası falanda var bunları otomatik ödeme yapayım o zaman nasıl olsa ödüyorum Bu arada kaç ayda düzeldi sizin ? Son olarak özel değilse ne kadar kredi kartı limiti çıkarttılar hocam ?