Geçen bir arkadaşın tavsiyesi üzerine merak saldım bu konuya. Fakat yeteri kadar bilgi edinedim.
Yüksek lisans programlarının başlamasına 4-5 ay var sanırım.
Bulunduğum yer de C sınıfı veren bir kursunda başvurusunun son günü yarın.
Diyorum ki yarın o kursa kayıt olayım, yüksek lisansı bitirip b sınıfı olana kadar c sınıfı ile deneyim kazanmaya çalışırım.
Ama öte yandan tabiri caizse ekmek arasında dağıttılar sertifikaları. Bu nedenle de her geçen gün maaşlar düşmeye başladı ve bu alanda da işsizlik baş gösterdi.
Sizlerin görüşü nedir çok merak ediyor. İsg olayı bir balondu ve sönmek üzere mi? yoksa hala iş var mı dersiniz?
Bu arada tezli yüksek lisans ve hatta doktora yapan bir arkadaş irtibata geçerse çok makbule geçer..
Sağlıcakla...