Valla para ya da kıyak istemiyorum. Aynı bu şekilde çizgilerini bozmasınlar yeterli. Ne eft, ne havale'ye para ödüyorum. Ne de aidat/hesap işletim ücretleri var. Bir de kredi kartını kullanıyorum. Bir bankadan beklediğim herşey mevcut.