Merhaba,
Biz ticari hesap kullanıyoruz. Davet ettiğimiz her şirket için 200 TL hediye ediyorlardı. Şuan kampanya bitti mi bilmiyorum
Para istemiyorum hocam. Bir ara kumbara falan veriyorlardı yüzsüzler gibi müşteri hizmetlerini aradım istedim yine vermediler.