Teorik olarak mümkün görünsede, teknik olarak çok zor. Dışa bağımlı bi ülke olarak bunun yaptırımları olur.
Ülkeye yatırımcı sokmadan bu yangın bitmeyecek. Yapılması gerekenler mi ? Çok basit.
- OHAL Kalkacak
- Faizler yükselecek
- Yatırımcı çekilmesi için ortamı oluşması için herşey yapılacak.