O zaman olay çok farklı konuma gelir, çünkü yurt dışından aldığımız ülkemizin üretemediği ama oralardan aldığımız ürünler devreye girer, ayrıca ülkemizde bulunan yatırımcılar, sayılı zengin kişiler yani çok karmaşa olur ve isyan çıkar, nasıl dolar yükseldiğinde iç savaş olayları gündeme gelip yüksek mertebedeki kişiler tartışılıyorsa yine aynı muhabbet olur.Normal bakarsak mantıklı, fakat geniş kapsamlı bakarsak her türlü zarar olur..