Aklıma böyle bir fikir geldi ancak tam detayları bilmiyorum zira olur mu olmaz mı?
Ülkemizde dolar/TL kuru sabit kalabilir mi? Yani Reis, 1 dolar = 4 TL ya bozdurursun ya da bozmassın benim ülkemde doların ederi budur diyebilir mi?
Farz edelim ki oldu yani doların ülkemizdeki değeri asla değişmeyecek DOLAR cephesinde ne olabilir?
Not: Bu bir saçma fikir ancak sizlerin de yorumlarını merak ettiğim için açtım arkadaşlar.