baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok iyi yapmışssın hocam arkadaşa tekrardan geçmiş olsun
insanlık vazifesi hocam
giray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyük geçmiş olsun, ALLAh Acil Şifalar versin.
banı açılınca okur ama ben yinede iletiyorum temenninizi
byfrodo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden R10 diye soranlara örnek olarak atılası konu.. Tekrar geçmiş olsun diliyorum arkadaşa. @TahsinCetinkaya; hocam güzel insansın.
estagfrullah hocam, benim yerimde kim olsa aynı şeyi yapardı