çok iyi yapmışssın hocam arkadaşa tekrardan geçmiş olsun
insanlık vazifesi hocam
Büyük geçmiş olsun, ALLAh Acil Şifalar versin.
banı açılınca okur ama ben yinede iletiyorum temenninizi
Neden R10 diye soranlara örnek olarak atılası konu.. Tekrar geçmiş olsun diliyorum arkadaşa.
@TahsinCetinkaya; hocam güzel insansın.
estagfrullah hocam, benim yerimde kim olsa aynı şeyi yapardı