Ben bedavaya almıştım incil okuyayım diye. Ytparada konu açmıştım bedava alın diyede bir linç etmedikleri kalmıştı. Sonra Fransa Kuran-ı Kerim hakkında öyle böyle diyor. Siz önce kendinize bakın.