Siteniz saldırı alırsa veya bir script yüzünden ddos çıkışı olursa siteniz kapanır ve destek taleplerine cevap vermelerini beklersiniz.
Ben para yatırıyorum ve kendi sistemimi kendim kuruyorum. Bu sadece hizmet veren ile alakalı değil, hizmet alan kişiyle de alakalı. Türkiye'de gördüğüm kadarıyla bulut sunucu dedikleri sadece vmware'den öteye geçemeyen bir çok firma var. Hazırlık yapanı da görmedim açıkçası. 3 farklı lokasyonda yedekli ve cluster yapıyla çalışıyorum. Büyük müşteriler için ilk tercihim tabi ki Google oluyor. Radore de DGN de kesintiler yaşandığında nelerin olduğunu gördüm ben. Ölücülükten vazgeçip kaliteli hizmet vermeyi ya da almayı denemek yanlış bir davranış olmaz sanırım.