hocam sanırım özel bir tema çünkü sitenin ismiyle tema ismi aynı v3 gibi bişey çıkıyor.
bu arada Türk sitesindede aynı temayı buldum link paylaşmak istemiyorum belki arkadaş burdadır ondada base-deploy olarak gözüküyor ama öyle bir temanın izine rastlamadım