SonBirDefa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MaşAllah arkadaşlar.. Bir birimizi dişlemeye çok meraklıymışız
Birazdan konuyu açtım diye beni dövecekler çıkmazsa iyi ben sürekli bu reklamı görünce bunlar nasıl bu kadar reklam veriyor amaçları ve gelirleri ne üzerine sordum siteyi çok inceleme fırsatım olmadı mobildim. Ve bu tarz yazılara asla bakmam elimden geldiğince kurban olduğum Rabbimin Kuran'ına bakarım bu kadar. Herkese iyi forumlar. Lütfen kimse kimseyi kırmasın rica ediyorum.
Hocam masrafların tamamı Papalık tarafından karşılanıp, aklı çelinen her insan için Hz. İsa tarafından kutsanmaktadırlar, işin şakası bu tabii. Kliseler de toplanan bağışlarla bu tip projeler yapılmakta hocam, keşke bizim x milyon ₺ bütçesi olan Diyanet İşleri de böyle projeler sunsa.