Herhangi bir sonuç yok aynı beklemede işlem. Bu nasıl iştir anlam veremiyorum. Bu kadar bir insan bekletilmez. Sıkıntı varsa diyorum söyleyin, geri çekelim parayı. En kısa sürede gerçekleşecek ilettim birime deniliyor ama değişen tek şey geçen zaman oluyor..