Türk netteki arkadaşlara bir tavsiye vereyim uğraşırlarsa işlerine yarar. ben daha önce Türknet kapattım ve arkadaşlarım da kullanıyorlardı, onları da başına geldi. muhtemelen bir satış pazarlama stratejisi: Türknet kapatmak için başvurun ve neden olarak hız düşüklüğünü gösterin. fax gönderdiğiniz zaman sizi arayıp emin misiniz diye soruyorlar. O sırada da Türknette kalmanız için 3 ay %50 fiyat teklif ediyorlar faturada. Hem memnun hem de indirim isteyen insanlara duyurulur (: