Turknet dene taahhüt yok zaten beğenmezsen iptal edip başkasına geçersin. Desteğin olmamasına bakma eskiden vardı arıyordun arıza kaydı bırakmaktan başka işe yaramıyorlardı. Arıza kaydını başka şekildede bırakabilirsin. Herhalde bu durum diğerlerindede aynıdır. Müşteri hizmetleri ne işe yarıyor sanki.