Lordbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ikinci evliliğim , Allah nazarlardan saklasın canla başla mücadele ediyoruz , yeri gelecek bulaşık yıkayacaksın, yeri gelecek cocuğun bezini değiştireceksin, ben kızımı günde üç kere yıkıyorum hele bak omuzuna yaslanıp uyurken burnundan çıkan sıcaklığın omzuna vurması dünyanın en büyük mutluluğu hayal et, uygun insan veya değil buna sen karar vereceksin .
Haklısınız hocam ama işte insanoğlu anlamak ve tanımak çok zor. Kısmet bakalım