Evlilik gerçekten bazı şeyleri öldürüyor

Zamanla her şey; alışkanlık haline geliyor.
Birbirine tahammül edemeyecek hale bile gelebilirsiniz.
Aşk değil, sevgi ve saygı olması lazım sanırım.
Ek olarak; yapmaktan en çok korktuğum şeydir; evlilik.
bekara karı boşamak senin dediğin olay
zamanla herşey alışkanlık haline gelmiyor yok öyle bir dünye kim diyorsa halt etmiş,
aşk'ta olacak saygı da olacak bu kesin zaten bunlar olmadığında olmuyor,
önemli bir kriter evli adam boş gezmicek, çalışacak didinecek rızkını kovalayacak.
ek olarak evlilik insanın nefes almasını bile değiştiriyor.
eşim r10 da şikayet konusu açta gülelim diyor mesela

hani anlatabildim mi. bazıları evliliği öcü olarak anlatıyor yok öyle abi evlenin hayatınız güzelleşsin.