güzel bişey ama şöyle birşey var örneğin 4 5 yıl biriyle berabersin diyorsunki artık karı koca gibi olduk evleniyorsun sonra işler farklı oluyor farklı farklı huyları ortaya çıkıyor ondan sonra diyorsunki aaa böyle huyların olduğunu bilmiyordum ondan sonra kavgalar vs ben 11 yıldır evliyim 3 tane erkek çocuğum var Allaha çok şükür mutluyum huzurluyum ama şu kesinki evlilik aşkı öldürüyor insan eşiyle evlenmeden önceki flört hayatını çok özlüyor
Bu bilmediğin huylarını öğreniyorsun tavsiyesini çok veriyorlar demek ki durum gerçekten öyle çok da kötü huylar değildir inşallah
Evlilik gerçekten bazı şeyleri öldürüyor

Zamanla her şey; alışkanlık haline geliyor.
Birbirine tahammül edemeyecek hale bile gelebilirsiniz.
Aşk değil, sevgi ve saygı olması lazım sanırım.
Ek olarak; yapmaktan en çok korktuğum şeydir; evlilik.
evet hocam belki de bu yüzden boşanma oranları çok yüksek olabilir aşk evliliğine döndü işler