güzel bişey ama şöyle birşey var örneğin 4 5 yıl biriyle berabersin diyorsunki artık karı koca gibi olduk evleniyorsun sonra işler farklı oluyor farklı farklı huyları ortaya çıkıyor ondan sonra diyorsunki aaa böyle huyların olduğunu bilmiyordum ondan sonra kavgalar vs ben 11 yıldır evliyim 3 tane erkek çocuğum var Allaha çok şükür mutluyum huzurluyum ama şu kesinki evlilik aşkı öldürüyor insan eşiyle evlenmeden önceki flört hayatını çok özlüyor