Az önce öğrenci paketi alayım dedim, kart bilgilerini girdim devam dedim. Sadece üniversite öğrencileri içinmiş sanırım. Islemi iptal etmek zorumda kaldim fakat yinede parami çekti. Bilgisi olan varmı?