manferi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam almanca içerik tbm 1 iken şu an 0.50 lerde ve belimiz büküldü bu durumdan. nisan 1 den beri bu şekilde. inş toplar diye bekliyoruz

dövizin ülkemizdeki durumunu göz önünde bulundurursak tbm nin düşük olması hiç mantıklı gelmiyor
0.50 gerçekten cok düşük.. Euro ile düşündüğümüzde tbm nin en az 1.5 - 2 tl olmasi gerektiği kanaatindeyim