hocam almanca içerik tbm 1 iken şu an 0.50 lerde ve belimiz büküldü bu durumdan. nisan 1 den beri bu şekilde. inş toplar diye bekliyoruz

dövizin ülkemizdeki durumunu göz önünde bulundurursak tbm nin düşük olması hiç mantıklı gelmiyor