en iyisi ben şimdi tüm sitelerden yedek alayım bu konuları görünce yedek almak aklıma geliyor en azından son güncel hali elimde olsun ortada bir sorun dolanıp duruyor.. baktın son 40 gündür hiç yedek almamışım...

yirmiye yakın sitem var hepsini ayrı ayrı yerlerde tutarım .. hepsini bir sunucuya yada resellere atmak işte böyle sorunlarda yıkım oluyor... 2015 8 sitem yedeksiz uçmuştu