öncelikle kesinlikle bir firmayı kötülemek veya övmek degil amacım.
radoreyi de kullanmadım hatta gelen bu kadar sık şikayet konusuna ragmen neden hala radore alırsınız anlamam.
ben ne sunucu mühendisiyim nede çok iyi derecede sunucu bilgisine sahibim.
bende zamanında türkiyede çalışmadıgım firma kalmadı. hatta yeri geldi benim şuan yazdıgım konudaki yorumlara sitem etmişliğim bile var ki kafa şuan tank ediyor tecrübe edince.
şuan ismini bilerek vermiyerek çalıştıgım bir firma var sonra birileri çıkar reklam yapma siteni yazma derler

inancınız olsun 1 saniye ya 1 saniye sitelerim kapanmaz mı hayır kapanmıyor.
türkiyede en az 20 tane firma ile çalışmışımdır ama ne yazık ki diyorum maalesef ama gerçek biz bu işi yapamıyoruz abi net.
şuan çalıştıgım firmadan aldıgım sunucu parası ile türkiyede anca hosting alınır şimdi bazı arkadaşlar diyecekki kardeşim kötüdür sunucun.
valla bana yetiyorda artıyor bile kim gelirse kurdugu cümle şu çok iyi fiyata güzel bir sunucu.
benim size önerim sağlam düzgün bir firma ile çalışmanız.
yeri geldi instagram userleri ile sunucuyu yordum yeri geldi windows a çevirip render aldım yeri geldi bot işleri yaptım ama hiç bir zaman sıkıntı olmadı.
hatta ilk etap ta firma ile çalıştıgımda hiç bir şekilde destek vermediklerini söylediler ve bu beni şaşırttı ve firmaya olan güvenimi boşa çıkarttı açıkcası ama fiyatı uygun diye 1 ay denemek istedim sonrasında neden destek vermediklerini anladım çünkü destek verecekleri bir durum olmuyor.
işin özü şu ne kadar reklam yapılsada ne kadar büyük ofisler tutulsada olmuyorsa olmuyor yapacak bir şey yok.
benim sizlere önerim sağlam bir firma bulup kalıcı olarak çalışmanız.