Cyberoam daha mantıklı olacak sanırım hocam. Çok teşekkür ederim bir araştırayım R10+
Rica ederim , özelden team iletirseniz bir incelemek isterim yapıyı.
son 2 senedir sisteme biraz uzak olsam da geçmiş tecrubelere istinaden yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.