BrkCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
router'da örneğin,
1. bağlantınızın ipsi 192.168.1.1 yapalım
2. bağlantınızın ipsi 192.168.2.1 yapalım
bağlantı gidince diğeri bağlansın seçeneğini seçelim
Yönlendirme yada öncelik tablosu olacak. bu tabloda Router'a bağlı istemci cihazların İp havuzu listelenecek. orada seçeceğiniz pc yada herhangi bir istemciyi 192.168.1.1 den yada diğer bağlantı üzerinden internete giriş çıkış yaptırabilirsiniz.

Hepsinden ziyade , cyberoam var ise daha kolay aslında.
aradaki routeru çıkarıp direkt 2 internet hattınızı cyberoam cihaza PORT A ve PORT B olmak üzere wan olarak tanımlamanız gerekli.
Sonrasında da gateway oluşturulacak , ve A - B portları bu GATEWAYda birleştirilebilir istenilen duruma göre.
Rule tanımlaması ile de seçilecek istemci IPlerinin hangi portları kullanarak internete IN/OUT yapacağı seçilebilir.
Cyberoam daha mantıklı olacak sanırım hocam. Çok teşekkür ederim bir araştırayım R10+